دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

مدتهای زیادی میخواستم بیام اینجا بنویسم

 

اما یک چیزی رو نمیخواستم قبول کنم

 

نمیخواستم قبول کنم که یادم رفته اسم وبلاگمو یا رمزشو.تا اینکه دیروز بود یا پریروز تصمیم گرفتم بیام بنویسم

 

شدیدا نیاز دارم بنوشتن

اما هیچی یادم نمیومد ازینجا

نه اسم نه رمز.نه هیچ مطلبی که بیای سرچش کنی و پیدا کنی.فقط متن یک کتابی که یبار اینجا نوشتمو قشنگ بیاد داشتم اونم هرچی زدم وب منو نیاورد

 

تا بفکرم رسید برم هیستوری سرچ گوگلمو نگاه کنم و بعد ساعتها پایین و پایین رفتن تو سرچها رسیدم به ادرس وبلاگم

 

کلی ذوق کردم

..

در کل حالم خیلی روی روال نیس و چون ننوشتم بدترم شده.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی