دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

چیزی نمونده که این چالش دوم هم تموم بشه 

 

باید عمیقا فکر کنم ببینم چالش بعدی چی باشه

 

احتمالا به روزایی که میخواستم دارم نزدیک میشم

 

رفتم نشستم منطقی با خودم حرف زدم دو دوتا چارتا کردم

گفتم حرف گوش کن بچه جون

امیدوارم که حرف تو گوشم بره 

و فرمونو بپیچونم

 

 

 

تحمل کار سختی ولی من از پسش برمیام

نظرات  (۱)

تا اینجاش ک رفت باقیشم میره سخت نگیر

پاسخ:
زودتر بره ... ای خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی