دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

دو سوم،خصوصی

نوشتن ذهن انسان را مرتب می کند.قدرت و اراده نوشتن انسان را ازسایر موجودات جدا میسازد

اومده بودم چالش روز چارُمو بزارم

دیدم عه این امارگیر از قضا کار میکنه

اخه بعضی روزا اصلا نیس

خلاصه این تعداد ادم اینجا میان چیو نیگاه میکنن؟

وقتی من همه رو رمزی مینویسم

 

وردارم رمزو عوض کنم  

به همتون شک کردم

حالتون خوبه؟

امشب ما رفتیم پیشواز شب چله یجا دعوت بودیم الانم یساعت و نیم برگشتیم

من دارم تو نت میگردم

قبلشم دلم گرفته بود

دلم تنگ شده بود!!

واقعا ما ادما چرا اینجوری هستیم؟

دلمون برا اون که نباید تنگ بشه تنگ میشه!

نمیدونم چمونه

کاش میشد بهتون بگم حرفمو 

 

کاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی